  • 81. Data: 2021-08-18 11:02:13
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 10:26, Kviat pisze:
    > "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    > rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych

    Istnieje konsensus naukowy że po zapłodnieniu powstaje CZŁOWIEK, Ma kod
    genetyczny, oczy, buzię i plany na przyszłość...

    I co? Inny "konsensus" twierdzi że można takiego człowieka zabić bo coś
    tam...

  • 82. Data: 2021-08-18 11:04:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 10:26, Kviat pisze:
    > Za jakie szkody i za jakie męczarnie?

    Takie same jak podobno geje i inni z tej bandy przeżywają w
    społeczeństwie hetero.
    Jest im źle, nie wolno im tego tego i tego, nie dostają pieniędzy i są
    DYSKRYMINOWANI GENERALNIE ;-)

  • 83. Data: 2021-08-18 11:09:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 11:02:13 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Istnieje konsensus naukowy że po zapłodnieniu powstaje CZŁOWIEK, Ma kod
    > genetyczny, oczy, buzię i plany na przyszłość...

    Kłamstwo. Nic takiego nie istnieje. Po zapłodnieniu powstaje zygota,
    BARANIE. Ma kod genetyczny i na tym koniec. Wg. różnych szacunków, od 5
    do 50% zygot na tym poprzestaje i dalej się nie rozwija.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 84. Data: 2021-08-18 11:29:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Np. narkomanów, lub złodziei.
    W Szwecji już doszli do wniosku, że za wychowanie przestępcy winne jest
    społeczeństwo.

    -----
    > Jeśli w danej populacji w dlugim okresie czasu utrzymuje się jakiś znaczący
    statystycznie odsetek osobników o dowolnej cesze, to

  • 85. Data: 2021-08-18 11:30:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 10:26, Kviat pisze:
    > Większego niż poniższe?

    Dokładnie takiego. Państwo umywa ręce i nic nie wywalczysz.

    Ale jakby państwo wpakowało Cię w rodzinę gejowską i by Ci się to nie
    podobało (a to łatwe do udowodnienia, geje udowadniają codziennie że im
    się nie podoba i mają rację ;-) ) to miałbyś ROSZCZENIE i każde TSUE
    przyznało by Ci rację.

  • 86. Data: 2021-08-18 11:33:02
    Temat: I na co to jest dowód? Że w Polsce powinno się wprowadzić małżeństwa gejowskie i adopcję?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 87. Data: 2021-08-18 11:35:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I przyjebał się jak ślimak do szczawiu ;-)

    Zygota jest do urodzenia? Nie ściemniaj że nie rozumiesz.

  • 88. Data: 2021-08-18 11:46:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 10:42, Jacek Maciejewski pisze:

    > Bałwan jesteś, polskiego nie znasz. Od kiedy to co mają wszyscy (z
    > wyjątkiem niewielkiej dyskryminowanej grupy) nazywa się przywilejem? Oni
    > się domagają normy, tego co już wszyscy mają.

    Jak chcesz umowy/związku czy jak tam będzie w nagłówku to idziesz do
    notariusza i zawierasz umowę. Możesz się ubrać w sukienkę ... Wolno Ci.

    jeśli jest problem np. odwiedzinami w szpitalu to trzeba to zmienić w
    ustawie i ułatwić ludziom życie. Do tego małżeństwo nie jest potrzebne.
    Podatek spadkowy należy zlikwidować bo SKURWYSYŃSTWO JEST!

    jak chcesz aby państwo dawało ci przywileje, podatkowe, udogodnienia w
    dostępie do żłobków, karty rodziny...

    To jest to PRZYWILEJ a nie PRAWO CZŁOWIEKA

    Polskie państwo ma takie przepisy Uświadom to sobie że wspiera rodziny
    hetero.

    Nikt GEJOM w Polsce nie zabiera jakiegoś prawa.

    Prawo do niższego podatku NIE ISTNIEJE!

  • 89. Data: 2021-08-18 11:53:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 11:35:05 +0200, _Master_ napisał(a):

    > I przyjebał się jak ślimak do szczawiu ;-)
    >
    > Zygota jest do urodzenia? Nie ściemniaj że nie rozumiesz.

    Cytuję: "Istnieje konsensus naukowy że po zapłodnieniu powstaje
    CZŁOWIEK"
    Otóż ani nie powstaje CZŁOWIEK, ani nawet człowiek ani nie istnieje taki
    konsensus. A jeśli istnieje to go pokaż, BAŁWANIE :)
    Zaspewne nie chciałeś tego powiedzieć co powiedziałeś, tylko coś nieco
    innego. Ale że nie panujesz nad swoimi myślami to wyszło jak wyszło :) A
    ja mam okazję ponabijać się z ciebie, PRZYGŁUPIE.
    BTW, twój zwyczaj podkreślania czegoś tam z pomocą majuskułów zaczyna mi
    się podobać :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 90. Data: 2021-08-18 12:07:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 11:46:00 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Podatek spadkowy należy zlikwidować bo SKURWYSYŃSTWO JEST!

    A najlepiej wszystkie podatki :) Bo to kradzież.
    --
    Jacek
    -I hate haters-