  • 1. Data: 2003-01-22 11:47:36
    Temat: Czy sluchanie glosno muzyki moze byc naruszeniem porzadku publicznego?
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    j.w.

    Tzn. mam glosnego sasiada ktory w dzien strasznie katuje sie muzyka, co mam
    zrobic?
    Czy wzywac Policje?

  • 2. Data: 2003-01-22 12:02:26
    Od: "Bea B" <b...@u...edu.pl>

    > Tzn. mam glosnego sasiada ktory w dzien strasznie katuje sie muzyka, co
    mam
    > zrobic?
    > Czy wzywac Policje?
    Zareaguja chyba dopiero o 22.01 :-((
    pozdrawiam
    Beata

  • 3. Data: 2003-01-22 12:30:02
    Od: "vernon" <d...@g...com.pl>

    Wiec co mam robic?

  • 4. Data: 2003-01-22 12:30:42
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 5. Data: 2003-01-22 12:32:02
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "vernon" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości

    > Wiec co mam robic?

    Ja wzywalam straż miejską. Skonczylo sie na kolegium dla maniaczki
    muzyki:-))) A sluchała w południe:-))

    HaNkA

  • 6. Data: 2003-01-22 12:36:11
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 7. Data: 2003-01-22 13:17:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > ucz się bo nie zdasz :)

    Heh, dobrze tatusiu:-)))

    HaNkA KuJąCa

  • 8. Data: 2003-01-22 23:37:43
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    22 Jan 2003 13:30:42 +0100, Marcin Surowiec napisał/a:

> [...]

    Policja "powie",żeby zadzwonił jeszcze raz o godz.22-giej.
    Już lepiej so Straży Miejskiej zadzwonić.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 9. Data: 2003-01-23 10:58:19
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote in message

    > Użytkownik "vernon" <d...@g...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja wzywalam straż miejską. Skonczylo sie na kolegium dla maniaczki
    > muzyki:-))) A sluchała w południe:-))

    Boze - co za faszyzm. NIe moglas sama sobie wlaczyc muzyki? To skutecznie
    zaglusza wszelkie niepozadane odglosy. Stosuje to o zawsze i dziala
    doskonale - oszczedzam nerwy sobie i szanuje tez prawa i osobowosc innych.
    Jak pragniesz blogiej ciszy to wyprowadz sie do Bialowierzy.

    Depi.

  • 10. Data: 2003-01-23 11:40:43
    Od: "Mongooes" <m...@a...waw.pl>

    > Zareaguja chyba dopiero o 22.01 :-((

    zalezy od humoru panow policjantow!
    w zeszlym roku bylem u kumpla na imprezie
    o 19 przyszla policja i powiedziala ze sasiedzi sie skarza, powiedzielismy
    ze przyciszymy ale nic nie pomoglo:( grzywna - 3000pln za zaklucanie pozadku
    tylko to byla przesada bo zaden z sasiadow nie przyszedl i nie prosil o
    zciszenie tylko odrazu na policje

    Mongooes