  • 1. Data: 2003-01-22 10:46:05
    Temat: opinia RODK
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Jak bardzo wiazaca jest dla sadu rodzinnego opinia z RODK? Czy sadowi
    rodzinnemu z innego miasta moge przedstawic taka opinie jako dowod w
    sprawie??

    Kania

  • 2. Data: 2003-01-22 10:46:38
    Temat: Odp: opinia RODK
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0lsoc$lu$...@n...onet.pl...
    > Jak bardzo wiazaca jest dla sadu rodzinnego opinia z RODK? Czy sadowi
    > rodzinnemu z innego miasta moge przedstawic taka opinie jako dowod w
    > sprawie??

    sądowi możesz wszystko przedstawić rzecz jest w tym czy oprze orzeczenie na
    podst.takiej opinii...
    czy nie zleci w swoim RODK ...prawdopodobnie tą opinie będzie podważała
    strona przeciwna wnioskując o przeprowadzenie jej w RODK podległym danemu
    sądowi...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-01-22 20:47:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0lssf$rls$...@a...dialog.net.pl...
    > prawdopodobnie tą opinie będzie podważała
    > strona przeciwna wnioskując o przeprowadzenie jej w RODK podległym danemu
    > sądowi...

    Strona przeciwna brala udzial w badaniu, ktorego wynik mam w reku... chyba
    nie ma znaczenia dla sadu w jakim RODK bylo badanie ??

    Kania

  • 4. Data: 2003-01-22 20:50:54
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kania <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0mvv7$m93$...@n...onet.pl...
    > Strona przeciwna brala udzial w badaniu, ktorego wynik mam w reku... chyba
    > nie ma znaczenia dla sadu w jakim RODK bylo badanie ??

    nie mówie,że nie ...jednak nie wiemy co powie strona przeciwna na sali, czy
    się zgadza i czy uważa ,że te badania są zrobione pod jakimś kontem ,który
    uważa niewłaściawymi krzywdzącym dla niego...inf. o tym ,że strony na sali
    różnie się zachowują ...
    życzę by ta właśnie wystarczyła...

    Sandra