  • 1. Data: 2003-01-22 11:47:09
    Temat: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    Witam.

    Mam mały problem z jedną z moich transakcji na allegoro i
    potrzebuje porady. W skrócie: sprzedawałem sprzęt używany ale
    działający, sprawny. Po zakończeniu transakcji kupujący jeszcze
    poprosił o napisanie czy sprzęt nie jest w zbyt złym stanie -
    odpisałem (oczywiście to jest moja subiektywna opinia) zgodnie
    z prawdą i rzetelnie. Teraz właśnie otrzymałem od kupującego
    email w którym stwierdza że to jest złom i odsyła. Żadnych
    uwag, ani komentarza - nie wiem czy sprzęt dotarł uszkodzony, czy
    poprostu się nie spodobał.
    Przechodząc do sedna sprawy - czy jeżeli transakcja
    doszła do skutku (to znaczy kupujący zapłacił i pieniądze
    trafiły na moje konto) powinienem odbierać tą przesyłkę, zostawić
    na poczcie żeby poczekała aż się coś wyjaśni, czy też od ręki
    złożyć adnotację że przesyłki nie przyjmuje.
    Chcę zaznaczyć że dbam o swoją opinię i jestem skłonny
    przyjąć reklamację jeżeli towar dotarł uszkodzony, ale napewno
    nie w przypadku, gdy kupujący się rozmyślił, bo stwierdził że
    na tym sobie "nie przytnie" jak odsprzeda dalej.
    Jak radzicie postąpić?

    Rygel

  • 2. Data: 2003-01-22 11:50:06
    Temat: Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 3. Data: 2003-01-22 12:01:00
    Temat: Re: Re: ALLEGRO - kłopot z kupującym.
    Od: "Frogesty Rygel" <r...@g...pl>

    On Wed, 22 Jan 2003 12:50:06 +0100, Marcin Surowiec wrote:

> [...]

    Prywatne.

    Rygel

  • 4. Data: 2003-01-22 12:03:19
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    to tylko i wyłącznie od dobrej Twej woli zalezy co zrobisz :),
    nikt Cię do niczego zmusić nie może

  • 5. Data: 2003-01-22 21:36:29
    Od: "K." <s...@h...pl>

    Czlowieku daj sobie spokoj bop moze to naciagacz albo i cos popsul!!!!