  • Data: 2010-04-16 11:15:20
    Temat: Re: Czy sędzia tak może
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "live_evil" napisał w wiadomości

    > Śmiałeś w ogóle pomyśleć o tym, że facet ma łożyć tylko 50% kosztów
    > utrzymania dziecka? Przecież normalne (*) jest, że ma łożyć 100% z
    > kawałkiem.
    >

    > * - sarkazm. Ale niestety wielu kobietom w głowie się nie mieści, że
    > koszty utrzymania dziecka powinny być podzielone.

    No i dobrze. Ale powinien powiedzieć "Proszę panią. Według oceny sądu i
    przepisów jest tak, a tak. Nakładam alimenty w wysokości
    500zł" i coś w tym stylu. A on sobie normalnie jaja robił. I to chamskie
    jaja. Nie chodzi o wyrok, czy możliwości sądu, tylko o sposób zachowania.
    Ja niedawno w pracy dostałem sporą nagrodę za dobrą pracę. Kieorwnik tez
    mogl powiedziec "masz kase i wypier..laj i nie zawracaj mi glowy". A
    tymczasem byla pelna gala i dostalem jeszcze list gratulacyjny, gratulacje
    itp. Chodzi nie o to, co przekazal, tylko w jaki sposob.