eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy sędzia może orzec obok kary np. grzywny również obowiązek uczestniczenia pijanego kierowcy w zajęciach terapeutycznych i resocjalizacyjnych? › Re: Czy sędzia może orzec obok kary np. grzywny również obowiązek uczestniczenia pijanego kierowcy w zajęciach terapeutycznych i resocjalizacyjnych?
    From: "tom-ash" <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sędzia może orzec obok kary np. grzywny również obowiązek
    Date: Fri, 07 Mar 2003 14:56:10 GMT

    > http://www.bordergatewayprotocol.net/~jon/media/beca
    use/

    O żesz w morde... :(
    Przecież to jest tragedia...!!! Mam teraz zepsuty dzień :(
    A najgorsze jest to, że dopiero teraz sobie uświadomiłem jakim głupstwem
    jest jazda po pijaku... Wcześniej miałem tylko kontrast ŻYCIE-ŚMIERĆ, co
    dziś jest tak powszechne, że nawet nie wzbudza zainteresowania.
    To jednak dobitnie przekonało mnie, że nawet po jednym piwie nie wsiądę do
    samochodu jako kierowca... ale najpierw musze sobie prawko wyrobić...
    dobrze, że uświadomiłem to sobie przed wyjechaniem na ulicę a nie po... bo
    mogłoby się to tak skończyć...

    Tomek J