  • Data: 2017-08-07 16:44:16
    Temat: Re: Czy sąd skazał na "uzasadnienie aresztu"?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]
    eczenow-oskarzonych-o-wspieranie-tzw-panstwa-islamsk
    iego/n2efd84

    > Możesz napisać, o co Ci chodzi? W podlinkowanym materiale nie znalazłem
    > żadnego związku z Twoim pytaniem.

    Wysokość wyroku odpowiadająca długości aresztowania nie może
    niczego sugerować?

    Ja odniosłem kilka razy wrażenie że odpowiednio długie przetrzymanie
    oskarżonego w areszcie niemal gwarantuje (prokuraturze) wyrok skazujący
    "przyklepujący" okres aresztowania.

    --
    A. Filip