  • Data: 2017-08-07 17:37:05
    Temat: Re: Czy sąd skazał na "uzasadnienie aresztu"?
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Nie, no po prostu nie zrozumiałem, o co Ci chodzi. Zauważ, ze areszt
    > daje teraz sąd, a nie prokuratura, jak to do 1997 roku było.

    Niestety jak patrzę na praktykę to sądy przyklepują wnioski o (kolejne)
    areszty za łatwo. Aż "rewolucji" nie żądam bo wolałbym uniknąć dużego
    przegięcia w drugą stronę ale naprawdę wypadałoby coś z tym zrobić.

    Akurat w tym konkretnym przypadku zarzuty były bardzo poważne a
    gówno wartość "dowodów" _z ABW_ jak rozumiem wyszła dopiero podczas
    procesu. Oczywiście ABW za to nic nie zapłaci.

    --
    A. Filip