  • Data: 2002-06-19 20:20:19
    Temat: Re: Czy sąd może wydawaćzarządzenia?
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Zieliński":

    > Czy sąd może wydawać zarządzenia:
    > - prof. Bulsiewicz twierdzi, że nigdy
    > - Tylman, Grzegorczyk powołuja się na art. 93 p.3
    > i co z art.247 p.1 - sąd może zarządzić zatrzymanie.

    Z tego co mnie uczono, to zarządzenie zatrzymania wydawane jest w formie
    postanowienia, czyli "Sąd postanowił zarządzić zatrzymanie i przymusowe
    doprowadzenie ...". Wątpliwości wzbudza treść art. 93 par 3 kpk, jednak, nie
    przychodzi mi na razie żadny przykład zarządzenia Sądu a nie np.
    przewodniczącego składu.

    Krzysztof