  • 1. Data: 2002-06-19 08:52:10
    Temat: Czy sąd może wydawaćzarządzenia?
    Od: "Michał Zieliński" <m...@p...fm>

    Witam! Nie jestem prawnikiem ale zostałem poproszony przez moją dziewczynę
    (studentka prawa) o zadanie pytania:

    Czy sąd może wydawać zarządzenia:
    - prof. Bulsiewicz twierdzi, że nigdy
    - Tylman, Grzegorczyk powołuja się na art. 93 p.3
    i co z art.247 p.1 - sąd może zarządzić zatrzymanie.

    Kopie odpowiedzi poprosze na m...@p...fm
    Dziekuję za pomoc - Michał Zieliński

  • 2. Data: 2002-06-19 18:10:45
    Temat: Re: Czy sąd może wydawaćzarządzenia?
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > - prof. Bulsiewicz twierdzi, że nigdy
    > - Tylman, Grzegorczyk powołuja się na art. 93 p.3
    > i co z art.247 p.1 - sąd może zarządzić zatrzymanie.

    No przecież jak byk w art. 93 p.3 KPK jest ze może.

    Konrad

  • 3. Data: 2002-06-19 20:20:19
    Od: "Krzysztof" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Zieliński":

    > Czy sąd może wydawać zarządzenia:
    > - prof. Bulsiewicz twierdzi, że nigdy
    > - Tylman, Grzegorczyk powołuja się na art. 93 p.3
    > i co z art.247 p.1 - sąd może zarządzić zatrzymanie.

    Z tego co mnie uczono, to zarządzenie zatrzymania wydawane jest w formie
    postanowienia, czyli "Sąd postanowił zarządzić zatrzymanie i przymusowe
    doprowadzenie ...". Wątpliwości wzbudza treść art. 93 par 3 kpk, jednak, nie
    przychodzi mi na razie żadny przykład zarządzenia Sądu a nie np.
    przewodniczącego składu.

    Krzysztof