eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? › Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera 2.0?]
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera
    2.0?]
    Date: Thu, 25 Apr 2024 03:03:18 +0200

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > "- Chciałbym pana zapytać, dlaczego podczas spotkania w willi premiera
    > Morawieckiego przy ulicy Parkowej pan wpadł w furię do tego stopnia,
    > że sam Jarosław Kaczyński musiał pana uspokoić. Pytam wprost: czy był
    > pan pod wpływem środków odurzających? Krótko mówiąc, czy był pan
    > trzeźwy? - zapytał przewodniczący komisji śledczej Dariusz Joński."
    >
    > U Ciebie jest teza (zabił pan). U Jońskiego same pytania. Ale chyba
    > widzę o co Ci chodzi. Tylko, czy powiedzenie, że ktoś wpadł w furię
    > zniesławia? Bo te odnoszące się do naprucia to są MZ zwykłe pytania.

    Zadanie tych pytań _łącznie_ dla mnie jest dowodem ciężkiego braku
    profesjonalizmu _prawnego_ (nie politycznego) lub bycia bardzo
    zainteresowaną stronę przy byciu inkwizytorem w sposób zahaczający o
    zniesławienie. Wiec wybieraj: ciężki brak profesjonalizmu (prawnego)
    czy ciężka interesowność, czy coś innego *według ciebie* . Zadawanie
    tak sformułowanych pytań przez _szefa_ komisji bardzo świadczy o całej
    komisji i o tym co można z góry sądzić o jej "wnioskach".

    To jest komisja posłów/polityków. Tyle że naprawdę _wypada_ znacznie
    lepiej udawać profesjonalizm (prawny) i brak ciężkiej interesowności.
    Gra pozorów też jest ważna.

    Zresztą jak patrzę na te cyrki w kolejnych komisjach śledczych to
    zaczyna być dla mnie bardzo dobrym pomysłem by im przewodniczył
    (były?) sędzia/prokurator. Chociaż też wtedy pewnie większość posłów
    wybierze dupowliza pokazowego, będą chcieli znaleźć to ciężko nie
    będzie.

    --
    A. Filip