    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracownik ma prawo wyjść do ubikacji?
    Date: Wed, 28 Apr 2004 10:43:15 +0200

    Nixe wrote:

    > Czyli łamie jednak zakaz pozostawienia dzieci bez opieki?

    Tak. Ale dopóki nic się nie wydarzy, a nauczyciel wychodzi, bo musi, a nie
    na pogaduchy, to ja to rozumiem, i uznaję za znikomą szkodliwość społeczną
    czynu.

    > A co w przypadku, gdy WC znajduje się znacznie bliżej, niż gabinet
    > pedagoga czy szatnia (z woźną) i nauczyciel szybciej załatwi swoje
    > potrzeby niż wezwie kogoś do pomocy?

    Nie wiem. Pewnie w takich przypadkach są zostawiane same.
    Pewnie żeby można było zrealizować zalecenia, trzeba by zainstalować w
    szkołach coś w rodzaju urządzenia do wezwania pomocy - pani naciska
    przycisk, a pedagog wie, że ma iść do sali xx, bo trzeba posprawować opiekę
    bezpośrednią. Tyle, że na to nikt kasy nie przewidział, jak zwykle zresztą
    - wydamy zarządzenie, a o realizację niech się martwią ci, których to
    dotyczy...
    krys