  • Data: 2004-04-29 11:11:33
    Temat: Re: Czy pracownik ma prawo wyjść do ubikacji?
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:

    > Załóżmy, że jestem dziadkiem zaciągającym zobowiązania opieki nad cudzym
    > dzieckiem i dotyczy mnie art. 354 kc - jak nauczyciela.
    > Mogę zostawić wnuczka w jego pokoju?

    Możesz, ale jak mu się coś stanie, to módl się, żeby rodzice nie zechcieli
    pociągnąć Cię do odpowiedzialności.

    > Czy Twoje wrażenie podeprzesz jakąś podstawą prawną?

    Nie. Jeśli sama sprawuję opiekę nad własnym dzieckiem - sama poniosę
    konsekwencje zaniedbań - także te prawne.
    Jeśli swoje dziecko muszę (obowiązek szkolny) powierzyć pod opiekę osób
    trzecich konsekwencje będę wyciągać wobec nich.
    To chyba logoiczne i nie muszę znać wszystkich dostępnych kodeksów?

    krys