    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracownik ma prawo wyjść do ubikacji?
    Date: Wed, 28 Apr 2004 10:33:16 +0200

    Nixe wrote:

    > krys pisze:
    >
    > Roman:

    > Więc wystarczyłoby odwrócić sytuację, zadbać o to, żeby w klasie była
    > parzysta liczba dzieci i nauczyciel może spokojnie pójść do WC ;-)

    Ty wiesz, co może wymyślić 10 par dzieci?;-)

    > Czy to aby nie przesada?

    Nie wiem, nie ja wymyśliłam te przepisy.

    Na tych wycieczkach zejść może pół dnia
    > lekcyjnego - wystarczy, że każdemu zachce się siusiu o innej porze ;-)

    Wiesz, za naszych czasów w szkole było coś takiego, jak przerwa
    międzylekcyjna, która służyła m. in. do tego, żeby skorzystać z WC.
    Nauczyciel też może zorganizować taką wycieczkę, po czasie, kiedy uzna, że
    część dzieci może zechcieć skorzystać. W końcu DZieci z klas I -III
    potrafią już kontrolować zwieracze i chwilkę mogą poczekać.
    Poza tym ja już wiem, jak wyglądają lekcje, kiedy to każdemu dziecku chce
    się o innej porze, i bardzo mi się to nie podoba, bo drzwi klasy powinny
    być wtedy wahadłowe - jak można prowadzić skutecznie nauczanie, kiedy bez
    przerwy ktoś wchodzi, wychodzi, prosi o wyjście?

    > naszym przedszkolu do WC same chodzą już 4-latki.

    Lepiej siedź cicho, bo jak się pani minister dopatrzy, to też będziecie
    mieli wycieczki;-)

    krys