    From: "Owca" <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy pracownik ma prawo wyjść do ubikacji?
    Date: Fri, 23 Apr 2004 23:51:07 +0200

    Użytkownik "Roman G." <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c6btat$55l$1@inews.gazeta.pl...
    > Nauczyciele klas 1-3 prowadzą zajęcia bez dzwonków - kształcenie
    > zintegrowane.
    > Zarządzeniem naszego kuratorium dyrektorzy zostali zobowiązani do wydania
    > zakazów dotyczących możliwości wyjścia nauczyciela przez cały ten czas do
    > ubikacji.
    >
    > Czy PIP miałaby tu coś do powiedzenia?
    >
    > --

    Mialaby przpomnijmy sobie sprawe sklepu w Szczecinie "Geant" gdzie kasjerki
    byly zmuszane do nieopuszczania swoich stanowisk podczas pracy. Sprawa malo
    brakowalo wyladowalaby w sadzie ale doszlo do ugody.

    Ciezko powiedziec jesli nauczyciele nie mieli wplywu na ta decyzje moim
    zdaniem jest to lamanie prawa ale jakiego tego juz nie wiem za mlody jestem.

    Pozdrawiam
    Pawel "Owca" Sobczyk