  • 11. Data: 2005-08-10 20:42:08
    Temat: Re: Czy polskie prawo obowiazuje na terenie innych krajow UE?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    news:dddamf$d0t$3@news.onet.pl...

    > skoro nad układaniem tych ustaw pracują przecież prawnicy?

    O santa simplicitas.
    Naprawde w to wierzysz, co napisales? Dawno sie tak nie smialem.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 12. Data: 2005-08-11 04:47:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Mam pytanie dotyczace ostatniej noweli ustawy o przeciwdzialaniu
    > narkomanii. Wg. artykulu 55 nowej ustawy, Polak, będąc np. w Holandii
    > nie będzie mógł legalnie robić zakupów w coffeshopach; jest to zagrożone
    > karą pozbawienia wolności do lat 5. Czy to jest... zgodne z prawem?

    Rozumiem, że pisząc swojego posta byłeś pod wpływem środka zakupionego
    w takim coffeshopie? ;P

    j.

  • 13. Data: 2005-08-11 09:57:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    SQLwysyn napisał(a):
    > Naprawde w to wierzysz, co napisales? Dawno sie tak nie smialem.

    no piekarze tego nie piszą raczej :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 14. Data: 2005-08-11 09:57:31
    Od: scream <n...@p...pl>

    januszek napisał(a):
    > Rozumiem, że pisząc swojego posta byłeś pod wpływem środka zakupionego
    > w takim coffeshopie? ;P

    nie ;) nie używam, a czemu tak sądzisz? :P

  • 15. Data: 2005-08-11 15:26:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > no piekarze tego nie piszą raczej :)

    Pisza to najczesciej przypadkowi ludzie. Studenci. Znajomki pracowników
    biura obslugi Sejmu. Prawnicy? Z rzadka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2005-08-12 07:25:24
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    scream napisał(a):

    > ale lepiej byc w zgodzie z polskim prawem ;)

    tylko powiedz mi jedno, skoro nie popelnisz przestepstwa na terytorium
    holandi, to jak nasze "prawnicze" barany sie o tym dowiedza?

    kolejny bubel za ktory ktos zgarnie kase a reszta bedzie sie smiac

  • 17. Data: 2005-08-12 07:54:46
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jan Kowalski <n...@m...com> wrote:
    > "Art. 55.
    > 1. Kto, wbrew przepisom ustawy, dokonuje przywozu, wywozu,
    > wewnątrzwspólnotowego nabycia, wewnątrzwspólnotowej dostawy lub przewozi
    > przez terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub terytorium innego państwa
    > środki odurzające, substancje psychotropowe lub słomę makową,
    > podlega grzywnie i karze pozbawienia wolności do lat 5."

    Wewnątrzwspólnotowe nabycie marihuany? To jak kupię w coffeshopie to nie
    mogę prosić o fakturkę? Nie wrzucę sobie w koszty reprezentacji i reklamy?
    O biedny ja... ;)

    W każdym razie kupno na własne potrzebny nie jest WNT. W zasadzie to tylko
    'przewozi' budzi moje wątpliwości - najwyraźniej jak kupisz trawę w
    coffeshopie, to musisz ją wypalić na miejscu albo zanieść do domu na
    piechotę ;) A tak na serio to podejrzewam że to jest jakieś nieudolne
    tłumaczenie nawiązania do usług transportowych.

    P.