  • 1. Data: 2005-08-10 14:27:23
    Temat: Kto jest prokuratorem nadrzednym nad prokuratorem rejonowym? help.
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

    Prosze o podpowiedź. Pisze zazalenie i nie wiem, do kogo powinnam
    adresowac...

  • 2. Data: 2005-08-10 14:36:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Aneta napisał(a):
    > Prosze o podpowiedź. Pisze zazalenie i nie wiem, do kogo powinnam
    > adresowac...

    W moim przypadku - zażalenie na postanowienie o umorzeniu
    postępowania - pismo zaadresowałem i złożyłem w tej samej prokuraturze,
    co tą decyzję wydała i wszystko było w porządku (dostałem odpowiedź od
    prokuratora nadrzędnego uwzględniającego moje zażalenie).

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-08-10 14:45:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aneta" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    W tym wypadku prokuratorem nadrzędnym jest prokurator okręgowy.
    Zażalenie adresujesz na prokuraturę okręgową, ale składasz w prokuraturę
    rejonowej. Tak jest szybciej, bowiem do Twoje zażalenia prokurator
    rejonowy musi dołączyć akta sprawy.

  • 4. Data: 2005-08-10 15:12:06
    Od: "Aneta" <j...@g...pl>

> [...]
    > Zażalenie adresujesz na prokuraturę okręgową, ale składasz w prokuraturę
    > rejonowej. Tak jest szybciej, bowiem do Twoje zażalenia prokurator

    Bardzo Dziekuję.