  • 11. Data: 2005-06-25 08:13:33
    Temat: Re: Czy policja może ukarać ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d9j3a6$da0$1@inews.gazeta.pl...

    > a nie oznacza ona "rezerwacji" dla konkretnego samochodu ?

    Skoro nie napisano tego na kopercie, to nie.

  • 12. Data: 2005-06-25 10:21:55
    Od: "Krzysiek" <c...@v...pl>

    > a nie oznacza ona "rezerwacji" dla konkretnego samochodu ?

    W wielu przypadkach oczywiście, że tak ale ale akurat TO miejsce jest centralnie
    przed schodami wejściowymi do klatki. Schody są wąskie więc parkując w tym
    miejscu gość skutecznie je zastawia i praktycznie uniemożliwia przejście.
    Nie ma oczywiście znaczka "inwalida" - tego typu, wyznaczone (i oznaczone
    kopertą oraz znakiem drogowym) miejsca mieszczą się po przeciwnej stronie drogi.

    K.

  • 13. Data: 2005-06-25 13:48:10
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > W wielu przypadkach oczywiście, że tak ale ale akurat TO miejsce jest
    centralnie

    Powiedz w przyblizeniu, w jakiej miejscowosci i mniej wiecej jakim rejonie
    zaistnial problem, to skieruje Cie do odpowiedniej osoby, ktora pomoze Ci z
    zalatwieniem tego problemu.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2005-06-25 15:35:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    rejonie
    > zaistnial problem, to skieruje Cie do odpowiedniej osoby, ktora pomoze

    Odpowiednią osobę do rozwiązania tego problemu facet znajdzie sam
    wykręcając 997 albo 112.

  • 15. Data: 2005-06-25 17:27:16
    Od: "lysiejacy" <l...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał

    > Kolejny opryskliwy przyjemniaczek. Idź do prawnika i mu zapłać, a nie
    > skoml na grupie o darmowe porady jak nie potrafisz spokojnie odpowiedzieć
    > na normalne pytanie.

    przygadał kocioł garnkowi...
    pzdr

  • 16. Data: 2005-06-25 18:49:37
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Odpowiednią osobę do rozwiązania tego problemu facet znajdzie sam
    > wykręcając 997 albo 112.

    112 raczej nie zadziala... :-)

  • 17. Data: 2005-06-25 19:05:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > 112 raczej nie zadziala... :-)

    Czemu? jeśli nawet jest w tym rejonie centrum powiadamiania i
    alarmowania, to i tak powiadomią kogo trzeba.

  • 18. Data: 2005-06-25 23:35:02
    Od: poreba <d...@p...com>

    "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> niebacznie popelnil

    > 112 raczej nie zadziala... :-)
    Może Tobie. Sprawdziłem, działa w strefach 22,89,85
    - z komórki. ;)

    --
    pozdro
    poreba

  • 19. Data: 2005-06-26 09:43:37
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Czemu? jeśli nawet jest w tym rejonie centrum powiadamiania i
    > alarmowania, to i tak powiadomią kogo trzeba.

    Chodzi o to ze czasami szybciej dojdziesz na piechote do odpowiednich sluzb
    niz wezwiesz je wykrecajac 112... :-)

  • 20. Data: 2005-06-26 12:45:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Chodzi o to ze czasami szybciej dojdziesz na piechote do odpowiednich
    sluzb
    > niz wezwiesz je wykrecajac 112... :-)

    O to chodzi? Wiesz, ale to poniekąd wina samych użytkowników telefonów
    komórkowych, którzy namiętnie dzwonią z pierdołami. A liczba osób
    odbierających telefony jest ograniczona.