  • Data: 2003-09-22 12:16:01
    Temat: Re: Czy policja mogła tak postąpić ??
    Od: "Now24" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Coach" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bkmnrm$o8c$3@news.onet.pl...
    > Ja bym uważał. Tego typu teatrzyki sensacji są bardzo tendencyjne.
    > Jak ich najdzie, to zrobią z was pieniaczy niszczących dobre imię
    > Policji.
    > Ewentualnie dokopią nie tym niebieskim co trzeba.
    > Profilaktycznie domagajcie się wglądu do zmontowanego materiału przed
    > emisją w celu autoryzacji. Pisemnie.

    Tu masz całkowitą rację! , mój znajomy padł kiedyś ofiarą ZOOM'u - to chyba
    było na TVN - nie pamiętam. Interesował się przestępstwami, morderstwami,
    prawem, a zrobili z niego psychola (nie podali w programie nawet linka do
    jego strony www o co mu chodziło najbardziej mimo "ustnych" zapewnień),
    który po wyjściu jego kolegów (swoją drogą jednym z tych kolegów był mój
    brat :) staje się psycholem i badaczem zbrodni, a fascynują go seryjni
    mordercy i psychopaci - oczywiście wszystko otoczone sensacją itd.