  • 1. Data: 2006-03-05 20:06:50
    Temat: Czy podać ojca dziecka?
    Od: Asia_28<a...@o...pl>

    Witam,
    mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka (nie jesteśmy
    razem) dziwnie się zachowuje - straszy mnie, że zabierze mi dziecko. Nie wiem co
    robić - czy fakt, że nie podam Go jako ojca dziecka coś zmieni? Jestem osobą
    dorosłą(mam 28 lat), ojciec dziecka ma 30lat. Oboje jesteśmy stabilni finansowo.
    Proszę o poradę. Może ktoś był w takiej sytuacji... Z góry dziękuję.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-05 20:43:13
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Asia_28" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka <cut>

    twojego dziecka?
    to sama sobie je zrobilas?

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2006-03-05 20:49:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ape wrote:

    > twojego dziecka?
    > to sama sobie je zrobilas?

    Zawsze jesteś taki wulgarny, trollu?

  • 4. Data: 2006-03-05 20:51:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Asia_28 wrote:
    > Witam,
    > mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka (nie jesteśmy
    > razem) dziwnie się zachowuje - straszy mnie, że zabierze mi dziecko. Nie wiem co

    Dlaczego? Zwariował?

    > robić - czy fakt, że nie podam Go jako ojca dziecka coś zmieni? Jestem osobą

    Nie będziesz mogła się domagać alimentów. A z kolei on nie będzie mógł
    zażądać praw do opieki - bo bez Twojej zgody nie będzie w stanie
    zainicjować procedury ustalenia ojcostwa.

    Jeśli nie potrzebujesz alimentów ani tego faceta - nie podawaj go jako
    ojca i tyle. Tylko jeśli faktycznie jakiś szurnięty, to uważaj, żeby
    potem nie próbował nękania itepe.

  • 5. Data: 2006-03-05 21:00:30
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:440b4ebc$1@news.home.net.pl...

    > Zawsze jesteś taki wulgarny, trollu?

    jestem rzeczowy, dupku zoledny.
    nie slyszakles o takich rozkraczewskich, ktore faceta przytrzymywale,
    zeby nie wyjal za szybko?
    poszlajasz sie troche po korytarzach sadowych - to poznasz nie takie
    rzeczy

    --
    pozdro
    ape

  • 6. Data: 2006-03-05 21:09:29
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja Ty fajnie myslisz o interesie dziecka...
    JaC

  • 7. Data: 2006-03-05 21:10:16
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:440b4f5f@news.home.net.pl...

    > Jeśli nie potrzebujesz alimentów ani tego faceta - nie podawaj go jako
    > ojca i tyle.

    o rany, ale ciota z ciebie!!!!!!
    zrozumiesz kiedys, ze alimenty i potrzeby jakiejs laski to nic w
    porownaniu z potrzebami psychicznymi dziecka?
    mysle, ze to za trudne dla ciebie
    poczytaj sobie jednak kiedys o tym zanim zaczniesz swoje wywody.
    ...a ponoc prawnicy przede wszystkim biora pod uwage istotne potrzeby
    dziecka.
    slyszales kiedys o tym jaka role w zyciu dziecka ma do spelnienia kazde
    z rodzicow?
    rozumiem, ze stronnicze i iograniczone sa polskie staropanienskie
    sedziny rodzinne - ale ze lawa ponoc z jajami?

    --
    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2006-03-05 21:12:14
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ja Ty fajnie myslisz o interesie dziecka...

    jemu wlasny interes o malo oczu nie powybija

    --
    pozdro
    ape

  • 9. Data: 2006-03-05 21:25:38
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > w wiadomości news:440b4f5f@news.home.net.pl...

    > o rany, ale ciota z ciebie!!!!!!
    > zrozumiesz kiedys, ze alimenty i potrzeby jakiejs laski to nic w
    > porownaniu z potrzebami psychicznymi dziecka?

    Pomysliles grupy. To jest grupa o prawie, a nie psychologii kolesi.

  • 10. Data: 2006-03-05 21:27:00
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > poczytaj sobie jednak kiedys o tym zanim zaczniesz swoje wywody.
    > ...a ponoc prawnicy przede wszystkim biora pod uwage istotne potrzeby

    zapytam z ciekawosc... kto Ci takich bredni naopowiadał ???

    pozdrawiam