  • Data: 2015-02-04 01:29:55
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: "Moonsky" <j...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    news:marj8p$nhm$1@srv13.cyf-kr.edu.pl...

    > Gratuluję ci radosnego życia w średniowiecznej ciemnocie.
    >
    > Pewien człowiek, który udostępniał swoje podwórko pątnikom na nocleg,
    > znalazł następnego dnia po nich... ok. 30 zużytych prezerwatyw.

    No to musiało być pieprzenie godne bogów! 30 kilometrów marszu, a potem
    dupczonko na maxa!
    Może ten twój przyjaciel ma troszkę główkę zrytą przez palikockie pierdoły?

    Pomijając
    > to, do czego one zostały użyte, chamstwu się nawet nie chciało tego
    > wrzucić do podstawionych koszy. Wiesz, jak obrzydliwie jest brać do ręki
    > cudzą zużytą prezerwatywę, która z obu stron miała kontakt z "płynami
    > ustrojowymi"? To teraz sobie poteoretyzuj o koncepcjach pielgrzymki.

    Oj, potrafię za to sobie wyobrazić 50 tysięcy niemytych gówniarzy narąbanych
    tanim piwem i upalonych gandzą, którym się wydaje, że niosą jakiś przekaz.
    Przekaz głupoty, to na pewno.
    Powiedz mi smyku, jak się myje wieczorem i rano 50 tysięcy ludzi? No... myje
    się? W czym? W tysiącu umywalek i pod setkami pryszniców? Tak, już to widzę.