eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne › Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie spotkają konsekwencje prawne
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy odpowiedzialnych za awarię sieci ciepłowniczej w Warszawie
    spotkają konsekwencje prawne
    Date: Thu, 12 Dec 2019 17:10:32 +0100 (CET)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zacznijmy od tego, czy ktokolwiek w ogóle ponosi za to winę. Awarie się
    > zdarzają. Pewnie dziennikarz zapytał, czy ewentualny winny poniesie
    > ko0nsekwencje i uzyskał odpowiedź, że rzecznik nie wyklucza takiej
    > odpowiedzialności. Podejrzewam, że rzecznik wielu innych rzeczy nie
    > wyklucza, nawet tego, ze do awarii doszło na skutek uderzenia meteorytu,
    > bo chwilowo ratują i nie ma czasu analizować przyczyn. Potem
    > dziennikarze się dziwią, że nikt im nic nie chce bez autoryzacji
    > powiedzieć, bo przekręcają po swojemu słowa.

    Stefczyk.info zacytował "dwa całe zdania" z których to wywiódł [A].
    On "chyba" domniemał że awaria ta jest prawdopodobnie+ skutkiem
    niewłaściwej konserwacji. _Może_ zgadł prawidłowo ale rzucać się z takim
    wypowiedziami "z powierzchownym uzasadnieniem" zaraz po jednej (dużej)
    awarii to szybko+. Życzę mu złośliwie stosowania takich samych
    standardów domniemywania w stosunku do rządu :-)

    [A] https://www.stefczyk.info/2019/12/12/rzecznik-rzadu-
    nie-wyklucza-ze-odpowiedzialnych-za-awarie-sieci-cie
    plowniczej-w-warszawie-spotkaja-konsekwencje/

    --
    A. Filip