    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy nazwa podlega prawu autorskiemu?
    Date: Wed, 30 Jun 2010 16:10:52 +0200

    W dniu 2010-06-30 13:59, Maddy pisze:

    > Ponieważ to jest prawo niezbywalne a przy żadnym logo nie ma nazwiska
    > grafika, to może nie tego to prawo dotyczy, co?

    To może wyjaśnij, skoro źle rozumiem, co?

    > A nie obowiązek zamawiajacego do umieszczania listy płac na końcu
    > reklamówki podpasek albo nazwiska grafika na firmowej oklejce samochodu.

    Możliwe, że pomyliło mi się z CC-BY, ale w takim razie po co byłoby tak
    dziwnie na wikipedii, że ,,ten utwór jest Public Domain, ale jak prawo
    nie zezwala, to oznaczcie go moim nazwiskiem''. Tak jakby właśnie jednak
    to oznaczanie było istotne.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?