  • 1. Data: 2010-08-27 20:41:28
    Temat: Czy nazwa "instytut" jest zastrzeżona ?
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Pytanie jest takie:

    Czy można sobie nazwać działalnośc gospodarczą "Instytut warzywnictwa i
    ogrodnictwa", a jeśli nie to jaki jest na to paragraf ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2010-08-28 08:14:51
    Temat: Re: Czy nazwa "instytut" jest zastrzeżona ?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 27-08-2010 22:41, Rezydent pisze:
    > Pytanie jest takie:
    >
    > Czy można sobie nazwać działalnośc gospodarczą "Instytut warzywnictwa i
    > ogrodnictwa", a jeśli nie to jaki jest na to paragraf ?

    Można, jakkolwiek dziwnie to będzie wyglądało.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-08-30 08:13:11
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Można, jakkolwiek dziwnie to będzie wyglądało.

    jakbys wiedzial jakie kurduple powstaja z nazwa instytut to bys padł:)
    przejrzec tylko mailingi by trzeba było:)
    a to instytut dotacji ue a to instytut szkoleniowy a to to a to tamto:)

  • 4. Data: 2010-08-30 10:27:12
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 30-08-2010 10:13, Michał Gut pisze:
    > jakbys wiedzial jakie kurduple powstaja z nazwa instytut to bys padł:)
    > przejrzec tylko mailingi by trzeba było:)
    > a to instytut dotacji ue a to instytut szkoleniowy a to to a to tamto:)

    Ale ja to wiem ;) W ostatnich 2-3 latach widzę też modę na magiczne
    słowo "centrum" w określeniach prowadzonej działalności gospodarczej. A
    to Centrum Ogrodnictwa, a to Centrum Wyposażenia Wnętrz, a to Centrum
    Zdrowego Żywienia.

    --
    .B:artek.

  • 5. Data: 2010-08-30 17:08:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    .B:artek. napisal:
    > słowo "centrum" w określeniach prowadzonej działalności gospodarczej. A
    > to Centrum Ogrodnictwa, a to Centrum Wyposażenia Wnętrz, a to Centrum
    > Zdrowego Żywienia.

    To jest jak w starym szmoncesie ;)

    Stary Żyd zostawił trzem synom spadek.
    Sklep obuwniczy na parterze kamienicy.
    Podzielili go na trzy odrębne części.
    Ten z lewej dał szyld 'Tu najtańsze buty w mieście',
    ten z prawej 'Tu najlepsze buty w mieście'.

    Ten w środku dał skromnie 'Wejście główne'.

    Te 'centra' to takie 'wejścia główne' :D

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek