  • Data: 2005-01-12 21:57:17
    Temat: Re: Czy nalezy sie zachowek ?
    Od: "i7" <a...@n...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak dla porządku - wydziedziczył czy nie zapisał nic w testamencie, bo
    > to zupełnie inne sprawy

    dla porzadku to moj tata zyje i zostal wydziedziczony :)

    zapytam jeszcze o jedno - bo za namowa rodziny sprawa jest w sadzie i w
    przyszly czwartek mamy sie z bratem stawic na rozprawie. Nie wiem czego mam
    sie spodziewac. Na wezwaniu jest napisane, ze bede przesluchiwana w
    charakterze swiadka. Jak udowodnie ze jestem wnuczka ? :) Czy ma jakies
    znaczenie stopien naszej zazylosci z dziadkiem ? (w sensie kontakty,
    spotkania, itp) ??? Wiem ze jego obecna zona bedzie sie starala udaremnic
    nam uzyskanie tego zachowka. Czy to jest tak ze zachowek sie po prostu
    nalezy i uzyskanie go to formalnosc, czy raczej powinnam zwrocic uwage na
    cos, co zwiekszyloby szanse na otrzymanie go ? Sorki za takie pytania, ale
    na prawde nie wiem co sie tam bedzie dzialo...