  • 1. Data: 2002-06-03 06:36:08
    Temat: Czy należy się emerytura.......
    Od: <b...@p...onet.pl>

    .....po przepracowaniu 15. lat + 5 lat studiów. Oczywiście płatna po osiągnięciu
    odpowiedniego wieku (60 lub 65), pewnie najniższa i w przypadku kobiety.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2002-06-03 07:00:53
    Temat: Re: Czy należy się emerytura.......
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
    > .....po przepracowaniu 15. lat + 5 lat studiów. Oczywiście płatna po
    osiągnięciu
    > odpowiedniego wieku (60 lub 65), pewnie najniższa i w przypadku kobiety.
    > Dziękuję.

    Najlepiej zadzwonic do najbliższego oddziału ZUS ponieważ przepisy tak się
    zmianiają że niczego nie mozna byc pewnym a w tej kwestii to najlepiej
    dowiadywać się u źródła http://www.zus.gov.pl

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-06-08 20:41:31
    Od: "HI" <h...@p...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>
    > .....po przepracowaniu 15. lat + 5 lat studiów. Oczywiście płatna po
    osiągnięciu
    > odpowiedniego wieku (60 lub 65), pewnie najniższa i w przypadku kobiety.

    Normalna - nie. Wiem, bo akurat ostatnio ich o to pytalem.
    Musi byc lacznie 25 lat okresow skladkowych i bezskladkowych.

    Majac 15 lat okresow skladkowych i bezskladkowych m o z n a s t a r a c s
    i e o wczesniejsza emeryture - gdyby ktos napisal, kiedy ZUS odmawia jej
    przyznania, sam bylbym ciekaw.

  • 4. Data: 2002-06-09 10:34:00
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > osiągnięciu
    >

    > Normalna - nie. Wiem, bo akurat ostatnio ich o to pytalem.
    > Musi byc lacznie 25 lat okresow skladkowych i bezskladkowych.

    W przypadku mężczyzny 25, kobiecie wystarczy łącznie 20 lat okresów
    składkowych i nieskładkowych.

    pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2002-06-09 11:14:40
    Od: "Misiur" <m...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > T.
    >
    > Mam podobne pytanie, może ktos zna odpowieź? Mam za sobą 5 lat studiów, 3
    lata pracy na własny rachunek (ZUS)i teraz od kilku lat jestem formalnie
    rolnikiem płacącym składkę KRUS. Czy okresy ZUSu i KRUSu
    są jakoś sumowane? A może ktos wie ile wynosi w tej chwili emerytura rolnicza
    i od jakiego wieku?
    pozdr. Misiur