  • Data: 2007-07-05 23:06:40
    Temat: Re: Czy muszę płacić?
    Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lip, 00:48, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Druga jest taka, że Ty nie płacisz i to on musiałby ewentualnie iść do
    > sądu. W którym Ty wykażesz błędy oraz niekompletność wykonania, które na
    > tyle obniżają wartość wykonanych prac, że wykonawcy nic się więcej nie
    > należy.

    > Oczywiście zakładam, że jesteś w stanie to wykazać ;)

    Mam dziś zrobione zdjęcia obrazujące oba powyższe. Niemniej co do
    kwoty obniżenia wartości nie umiem ocenić fachowo...
    Ale, dla ogólnej rozrywki ;), tu przykłady:

    http://images29.fotosik.pl/18/ec16e2c2f8b97e2dmed.jp

    http://images27.fotosik.pl/18/87e5feb47c24afcfmed.jp

    http://images24.fotosik.pl/18/433993af336c5eb1med.jp

    http://images28.fotosik.pl/18/4afd01215f21a590med.jp