  • Data: 2009-05-26 14:35:20
    Temat: Re: Czy mozna zerwac umowe z operatorem?
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org> szukaj wiadomości tego autora

    news:ry5sk9qleppo.1voe6paftzsb0.dlg@40tude.net...

    > pomarańczowy

    no to własnie oni bryluja w tych 10 miesiecznych dodanych usługach...
    przeczytaj dokładnie albo umowe albo aneks ( bo nie wiem dokładnie co
    podpisywałes). nie zapomnij wczesniej zgłosic wypowiedzenia, zeby cie o
    kolejny miesiac nie orzneli ( dzien podpisania/wygasniecia umowy nie jest
    tozsamy z dniem zerwana umowy.).

    E.