  • 81. Data: 2008-05-10 05:22:39
    Temat: Re: Czy można zawyżać koszty wysyłki towaru?? (Allegro)
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 May 2008 23:14:27 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > musi bo sprzedający sie nei godzi na odbió bezpośredni i koniec.

    Nie musi, bo jest swoboda zawiernia umow. Kupujacy wskaze inna oplacona juz
    firme kurierska. Sposob dostarczenia bedzie taki jak w opisie.

    > chchesz ingerować w wolność kształtowania umów?

    Wrecz przeciwnie. To sprzedajacy chce ingerowac. Uzaleznia zrealizowanie
    jednej umowy od zawarcia innej

    --
    KRZYZAK

  • 82. Data: 2008-05-10 06:54:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Oczywiscie, ze moze. Moze sobie nawet wycenic na 10tys. Ale ja nie musze za
    > to placic.

    Błąd. Nie musisz KUPOWAĆ. Ale jeżeli zdecydujesz sie przyjąć ofertę to
    płać. Klikając na kup teraz allegrowicza zawiera umowę na warunkach
    określonych przez sprzedającego. Jak nie doczytał warunków to jego
    problem, dorosły człowiek, niech poniesie konsekwencje swojej bezmyślności.

    Jeżeli widzę że ktoś wystawia pożądany przeze mnie przedmiot za
    horrendalną cenę albo na idiotycznych warunkach to po prostu nie kupuję.

    Jak ktoś tu zauważył, to nie lek na raka, gość nie umrze jak nie
    pojedzie na euro, tysiące ludzi nie pojadą choćby bardzo chciały.

    To co gość odstawia to próba naprawienia własnej głupoty wyłudzeniem.
    Gdyby chciał być uczciwy poprosił by o anulowanie transakcji ale
    chciwość jest silniejsza. Obaj siebie warci.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 83. Data: 2008-05-10 08:51:22
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 10 May 2008 08:54:58 +0200, Maddy napisał(a):

    > Klikając na kup teraz allegrowicza zawiera umowę na warunkach
    > określonych przez sprzedającego.

    Dokladnie. Na oferte sprzedazy sklada sie opis przedmiotu i jego cena.
    Byl wystawiony przedmiot z cena 650zl. Kupujacy przyjal oferte i zaplacil
    650zl. Teraz bilet jest jego wlasnoscia a sprzedawca ma psi obowiazek mu go
    wydac. Proste.

    > Jak nie doczytał warunków to jego
    > problem, dorosły człowiek, niech poniesie konsekwencje swojej bezmyślności.

    Teraz sprzedawca poniesie konsekwencje swojej bezmyslnosci. Jak chcial
    uzyskac za bilet 3150zl, to taka powinien wystawic cene. Wystawil cene
    650zl i za taka cene bilet zostal sprzedany.
    To, ze w opisie podal dodatkowo oferte dostarczenia za 2500zl nie oznacza,
    ze kupujacy zechce taka oferte przyjac.
    A sprzedajacy nie moze uzalezniac wywiazania sie z umowy sprzedazy od
    zawarcia innej umowy.

    --
    KRZYZAK

  • 84. Data: 2008-05-10 10:47:27
    Od: "K. Mackiewicz" <d...@o...pl>

    Maverick pisze:

    > A od kiedy to Alledrogo jest wykladnia prawa w Polsce? pytanie czy
    > zechca to powtorzyc w sadzie (ew.)
    >
    > Ja ci powiem ze mozesz isc do sklepu i wziac cokolwiek zechcesz i
    > twierdzic ze zaplacisz 1 pln za wzystko. ZAWSZE! A oni musza ci to wydac.
    >
    > A teraz marsz do najblizszego sklepu :P

    > Serio? No patrz - a jak ten "prawnik" widzi umowy o dzielo, umowy
    > zlecenie? poza tym rachunek wystawic moze osoba fizyczna bez problemu,
    > wiec radze dobrze - zmien "prawnika"

    > Jak to nie mozna brac? Wiedziales wczesniej jaki jest koszt
    > przygotowania do odbioru?
    [cut]
    Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) Koszt wysyłki: 2 500,00 zł

    Przy wpłacie koszt "wysyłki" 2 500zł o odbiorze osobistym nie ma mowy w
    aukcji natomiast na priv została uzyskana informacja, że odbiór osobisty
    jest możliwy, jak podejrzewam bez podania ceny "przygotowania do
    odbioru" więc przy odbiorze jeśli padłaby jakaś próba skasowania za
    przygotowanie to odstąpiłbym od umowy (gdyż opłaty przy odbiorze
    osobistym nie były uwzględnione w umowie) i to by było na tyle

    Krzysztof M.

  • 85. Data: 2008-05-10 21:48:50
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Dokladnie. Na oferte sprzedazy sklada sie opis przedmiotu i jego cena.

    Oraz koszt dostawy.
    Już nie pij tyle bo masz widzenie tunelowe.

    M.

  • 86. Data: 2008-05-10 22:10:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 10 May 2008 23:48:50 +0200, Marek K napisał(a):

    > Oraz koszt dostawy.

    Bzdura. Dostawa to oddzielna oferta.

    > Już nie pij tyle bo masz widzenie tunelowe.

    Powiedz to swojej starej. A sam zapoznaj sie z polskim KC, lamerze.

    --
    KRZYZAK

  • 87. Data: 2008-05-10 23:09:32
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Bzdura. Dostawa to oddzielna oferta.

    > Powiedz to swojej starej. A sam zapoznaj sie z polskim KC, lamerze.

    Potwierdza sie, ze jestes ograniczony.
    Nawet oferty zlozonej z dwoch elementow nie potrafisz objac rozumem.

    M.

  • 88. Data: 2008-05-11 17:20:52
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 May 2008 01:09:32 +0200, Marek K napisał(a):

    > Nawet oferty zlozonej z dwoch elementow nie potrafisz objac rozumem.

    A jaka cene na ta oferte zlozona z dwoch elementow podal sprzedawca?

    --
    KRZYZAK

  • 89. Data: 2008-05-11 19:56:18
    Od: "Marek K" <m...@W...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A jaka cene na ta oferte zlozona z dwoch elementow podal sprzedawca?

    Z dodawaniem tez masz problemy ?
    Oba elementy ceny podane byly jasno i wyraznie.

    M.

  • 90. Data: 2008-05-11 20:19:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 11 May 2008 21:56:18 +0200, Marek K napisał(a):

    > Z dodawaniem tez masz problemy ?
    > Oba elementy ceny podane byly jasno i wyraznie.

    Z jakim dodawaniem?
    "Cena Kup Teraz: 650,00 zł za sztukę"
    Widzisz tam jakis znak +?
    Moze nie pij jak piszesz na usenet...