  • 1. Data: 2004-04-26 09:01:36
    Temat: Czy można zastrzec wzór towaru?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Np. ktoś z gliny wyrabia oryginalnie wyglądające naczynia.
    Gdzie się udać i co jest potrzebne?

    zyga
    --
    [zyga@zyga zyga]$ cat /proc/cpuinfo
    cat: /proc/cpuinfo: No such file or directory

  • 2. Data: 2004-04-26 20:02:17
    Temat: Re: Czy można zastrzec wzór towaru?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:c6ij67$a6v$3@atlantis.news.tpi.pl...

    > Np. ktoś z gliny wyrabia oryginalnie wyglądające naczynia.
    > Gdzie się udać i co jest potrzebne?

    Ja bym to pod rękodzieło podciągnął i raczej chronił prawem autorskim -
    jeśli to są niepowtarzalne egzemplarze. Wówczas nie musisz nic
    rejestrować, a pozostaje chronione z mocy samej ustawy.

    Jeśli to masówka, to musiał byś to zastrzec jako wzór użytkowy. Poszukaj
    rzecznika patentowego, bo oni są od tego. Ale to drogi i skomplikowany
    interes.

  • 5. Data: 2004-04-27 13:58:21
    Od: Magda<p...@n...pl>

    ..nalepiej skorzystać z pomocy rzecznika patentowego...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-04-27 13:58:21
    Od: Magda<p...@n...pl>

  • 4. Data: 2004-04-27 13:58:21
    Od: Magda<p...@n...pl>

    ..najlepiej skorzystać z pomocy do rzecznika patentowego...

  • 7. Data: 2004-04-27 13:58:37
    Od: Magda<p...@n...pl>

    Można zastrzec, ale najlepiej zwróć się o pomoc do rzecznika
    patentowego...

  • 6. Data: 2004-04-27 13:58:37
    Od: Magda<p...@n...pl>