  • 1. Data: 2004-04-26 07:48:50
    Temat: Mandat- pytanie ??
    Od: "Krzyś" <w...@p...onet.pl>

    W zeszły piątek jechałem do Berlina i kilkanaście km od Berlina na
    ograniczeniu zobaczyłem ( niestety za późno) "bliz" - ten fajny aparacik do
    robienia zdjęć dla kierowców :) i najprawdopodobniej ten aparaci zrobił mi
    zdjęcie ( miałem koło 90 km/h za tablicą z ograniczeniem 60 km/h.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów miał " nieprzyjemność" zapłacenia mandatu
    u "naszych sąsiadów" za takie ładne zdjęcie - jak to jest - przysyłąją
    mandat do domu - mandat czeka na granicy i przy kolejnym wjeździe do niemiec
    wręczy mi go celnik- przoszę o odpowiedź.

    Dzięki