eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www? › Re: Czy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www?
  • Data: 2003-05-04 11:01:45
    Temat: Re: Czy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www?
    Od: "Russar" <j...@a...email.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nieco zmodyfikuje pytanie poniewaz mam podobne watpliwosci, ktore
    chcialbym zeby ktos mi wyjasnil

    Kiedy zwykly e-mail staje sie spamem ?
    Czy wejscie tej ustawy w ogole zablokowalo jakiekolwiek kontakty e-mailowe
    miedzy ludzmi ?
    Czy jezeli napisze do jakiejs firmy e-maila z pewna propozycja (np.
    propozycja wspolpracy) to czy jest to spam ? Naturalnie niczego nie
    zamiawiali ode mnie, a w szczegolnosci reklam...
    Czy wiec jak wysle cos takiego to bedzie to spam ?
    A czy bedzie roznica jezeli wysle do nich maila z trescia scisle zwrocona do
    nich (gdzie wymienia nazwe ich firmy i opisze warunki relacji tylko
    odpowiednie dla nich) a trescia "ogolnodostepna" gdzie pisze do kazdego
    potencjalnego odbiorcy?

    Russar