eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www? › Re: Czy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www?
  • Data: 2003-05-04 20:35:28
    Temat: Re: Czy można wysyłać emaile handlowe do firm które udostępniają swoje adresy na www?
    Od: "Bartek" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Podaj gdzie jest taka interpretacja? Zreszta ja ci napisze lepsza:
    Czy lepszą to nie wiem.
    Np. tu
    http://www.fkn.pl/news/id__7599

    > "jesli adresat podal swoj e-mail do uzytku publicznego to mozna go okrasc
    > zgwalcic mu zone"
    Z tego co się orientuje to adres email nie służy raczej do gwałcenia.

    > Nie. Na w...@f...com bedziesz slal oferty?
    Na tylko jeśli na stronie danej fimry są adresy do poszczególnych jej
    członków zarządu np. prezes, dyr. techniczny idt. do do nich wyślę ofertę
    t...@f...com

    Pozdrawiam
    Bartek