  • Data: 2004-08-12 02:56:39
    Temat: Re: !!!Czy mozna w Polse zawrzeć umowę po Angielsku!!!!
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>, Gotfryd Smolik news wrote:

    > I tu cię mam: będziesz usiłował zrobić tekst angielski "pod intencję".
    > A jeśli "obowiązujący" będzie tekst polski - i strona będzie chciała
    > wykazać że chodziło o tę drugą "intencję", tylko "ktoś źle przetłu-
    > maczył" ?
    > Zakładanie dobrej woli "z drugiej strony" może prowadzić do różnych
    > skutków ubocznych :)

    No ale co to w sumie za argument, że tłumacz źle przetłumaczył? MSZ jest
    on równie dobry jak "sekretarka źle mi przepisała" :) Tłumacz nie ponosi
    odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikające z niestarannego
    przetłumaczenia? :)

    > No dobrze. Ale jak druga strona CHCE mieć sformalizowane ? ;)
    > "...ale my mamy wymogi narzucone przez konsorcjum" :>

    To wtedy optymalne rozwiązanie problemu nie musi koniecznie polegać na
    2-języcznej umowie :)

    --
    Marcin