  • Data: 2006-09-12 13:16:39
    Temat: Re: Czy można "udawać" policjanta?
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-09-2006 o 14:46:56 kam <#k...@w...pl#> napisał(a):

    > zapewne ustawa o Policji i rozporządzenie w sprawie umundurowania

    Rozoprzadzenie nic nie mowi o odblaskowych kamizelkach ... mowi tez:

    § 2. Umundurowanie, dystynkcje i znaki identyfikacyjne określone
    niniejszym rozporządzeniem są prawnie zastrzeżone i mogą być noszone
    wyłącznie przez policjantów.

    a z zalcznika pierwszego:
    "2. Czapka gabardynowa garnizonowa w kolorze błękitnoszarym z otokiem
    ciemnoniebieskim. Na czapce orzełek w kolorze srebrnym z napisem
    "POLICJA", haftowany mechanicznie na szarobłękitnym tle."
    Jesli jest recznie haftowany albo nawet nie haftowany tylko wprasowany? To
    juz mam prawo nosic bo taka czapka nie nie stanowi umundurowania?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik