  • Date: Thu, 18 Feb 2010 08:32:58 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mozna legalnie nie przestrzegac zapisow umowy?
    <hleiua$8d4$1@inews.gazeta.pl> <hleja8$9om$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hlesor$f6p$1@inews.gazeta.pl> <hletbg$hn0$1@inews.gazeta.pl>
    <hletr4$jpg$1@inews.gazeta.pl> <hleucn$lp6$1@inews.gazeta.pl>
    <hleumk$meh$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@n...home.net.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <4b7ba62e$1@news.home.net.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <4b7bba01$1@news.home.net.pl> <1...@b...poznan.pl>

    Budzik pisze:

    > mozesz mi wierzyc, ze jezeli w ciagu 30 dni nie zglosisz, to nadal bedziesz
    > miał niezgloszony.

    Ale nadal sprzedany, mimo niedopełnienia wszystkich formalnych procedur.

    > Szkoda, ze nie rozumiesz o czym ja pisze.

    "Karą" może być np. nieskuteczność czynności. Generalnie nie zrozumiałeś
    powiązania pomiędzy koncepcją kary a koncepcją konsekwencji.

    [ciach]

    > o w morde, zupelnie zapomniałem, ze rozmawiam z kims, kto w pewnym moencie
    > dyskusji musi posunac sie do obrazania drugiej osoby.
    > cóz...

    Wiesz, jak zgrywasz idiotę - to nie dziw się, że kto jak idiotę ciebie
    potraktuje.

    > jak rozumiesz słowo ornamentyka?

    Zdobnictwo.

    To nie jest zdobnictwo tylko wskazanie drogi preferowanej.