  • Data: 2018-08-19 02:01:49
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle,e obligacje, to w tym wypadku te w sumie obietnica.

    Wszystko jest w sumie obietnica. Nawet banknot to kiedyś była obietnica
    (nie u nas chyba) że dadzą tyle a tyle złota za ten banknot - teraz to
    już nawet obietnicą nie jest.

    Tyle że obietnica obietnicy nierówna. Jeżeli będę miał weksel od Ciebie
    i ty mi przyjdziesz, zabierzesz go i w zamian złożysz ustną obietnicę że
    oddasz mi kasę o tej samej kwocie i w tym samym terminie co stało na
    wekslu, to będę miał prawo nazwać Cię złodziejem, mimo że złożyłeś
    obietnicę w miejsce innej.

    p. m.