  • Data: 2008-05-30 09:46:50
    Temat: Re: Czy moja umowa jest juz niewazna ?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 30 May 2008 08:57:57 +0200, Fantom napisał(a):

    > To po co sie podpsije umowe na okreslony czas, jak po jej zakonczeniu i tak
    > nadal ona obowiazuje w identycznej formie ?

    Nie. Po zakończeniu umowy kończy się świadczyć usługi przewidziane tą
    umowa. Chyba, że chce się je świadczyć nadal. Wtedy trzeba zawrzeć nową
    umowę. Najlepiej pisemnie, bo wtedy wiadomo jaka jest treść umowy. Jeśli
    zawiera się ją ustnie, albo innymi zachowaniami (np. nadal świadcząc
    usługi) to nic dziwnego, że potem prawnicy biorą duże pieniądze ;) za
    ustalenie tej treści.