    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moja umowa jest juz niewazna ?
    Date: Wed, 28 May 2008 11:35:37 +0200

    Maverick pisze:

    > To nie umowa z operatorem (np telekomunikacyjnym), tylko umowa -
    > kontrakt managerski.

    Tak to jest jak się czyta co drugie słowo ;)

    Umowa zatem rozwiązała się 31 stycznia. Oczywiście można dalej
    "niezobowiązująco" świadczyć usługi, tylko że potem nieraz udowodnienie
    tej "niezobowiązującej" (czyli zazwyczaj ustnej) umowy może być trudne,
    jeśli kontrahent będzie się ociągał z płatnością.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz