    From: "dentist" <d...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę zastrzec?
    Date: Mon, 16 Jul 2007 21:31:43 +0200

    Użytkownik "Robert Osowiecki" <r...@r...art.pl> napisał w wiadomości
    news:f7g2dv$fdh$1@opal.futuro.pl...
> [...]
    (...)

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Pisząc posta wyleciało mi z glowy okreslenie tego "hasla pozycjonujacego" -
    chodzilo mi mianowicie, czy da sie zastrzec to jako slogan.
    Żeby dokładniej opisać sytuację - mam "cichego" wspólnika, z którym
    można powiedziec, wspolnie prowadzimy agencję. Wiem, ze spodobała
    mu się taka działalność i mysli nad otwarciem swojej, w zasadzie konku-
    rencyjnej. Chcialbym po prostu spac spokojnie i wiedziec, ze nikt mi tego
    hasla nie sprzatnie i nie bedę się musiał tłuc po sądach itd...
    Z tym sloganem jest tak jak np. w RedBullu - wiadomo, ze jak zacznę
    produkować jakis napoj energetyzujący nie nazwę go RedBull, bo się
    nie wypłacę. Ale również chyba nie mogę użyć nazwy - "Moj napoj. Doda Ci
    skrzyyyydel". Czy to jest zastrzezone oddzielnie? Czy mogę produkować
    np. spadochrony i reklamować je Spadochron X. Doda Ci skrzyyydeł"?
    Niejasne jest dla mnie po prostu zastrzeżenie samego sloganu... Da się?

    pozdrawiam
    dentist.