    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Date: Sun, 15 Nov 2009 09:26:47 -0800 (PST)
    <hde6jq$plu$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4afabb9d$1@news.home.net.pl>
    <hdeft9$g7q$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4afad9a4$1@news.home.net.pl>
    <hdf1o7$nn3$2@news.onet.pl> <4afb0b36$1@news.home.net.pl>
    <hdf425$uvl$1@news.onet.pl> <4afb170a$1@news.home.net.pl>
    <hdf76d$9hn$1@news.onet.pl> <4afb2057$1@news.home.net.pl>
    <hdf7g8$9hn$2@news.onet.pl> <4aff1c81$1@news.home.net.pl>
    <hdn9uk$c91$1@news.onet.pl> <4aff316a$1@news.home.net.pl>
    <5...@n...googlegroups.com>
    <4...@n...home.net.pl>

    On 15 Lis, 18:15, castrol <j...@w...wp.pl> wrote:

    > Laskawie moze byc? To dlaczego nie jest? :D

    Ale to jest problem konkretnego kina nie problem prawny. Podobnie jak
    kwestia czerwonego swiatla - zasada prawna jest, ze nie wolno
    przechodzic na czerwonym, a ludzie tez tak przechodza. Nie sprawia to
    jednak, ze ogolna zasada zapisana w ustawie przestaje obowiazywac.

    > No i laskawie przeczytalem ten regulamin, a w nim jest jak byk napisane:
    > 7. Pracownik obsługi ma prawo wyprosic klienta, który nie posiada przy
    > sobie waz nego biletu.
    >
    > Czyli moga mi odmowic wejscia na seans tylko i wylacznie jesli nie
    > posiadam waznego biletu. Inne opcje nie wchodza w gre, a wszystko wg ich
    > regulaminu :)

    Mozna to tak interpretowac chociaz nie widze tam "wylacznie" "tylko".
    Podejzewam, ze moga wyprosic takze na innej podstawie niz regulamin
    [przepisy ppoz? :)].

    > Aha, ten sam regulamin zabrania wchodzenia na sale z telefonami komorkowymi.

    Nom zabrania wielu rzeczy, ale co to zmienia? ;-)

    To sa juz kwestie poboczne czy w kazdym multikinie jest to wywieszone
    czy nie, czy jest tam cos o wypraszaniu czy nie, czy jest cos o
    telefonach czy nie ;-) Szczerze mowiac mam to w nosie i nic to nie
    wnosi do sprawy bo nie o to chyba chodzi w tym temacie. Chodzi o to
    czy taki regulamin wiaze mnie jako klienta kina - tak, co do zasady
    wiaze. I na tym mozna skonczyc bo poki sad nie uzna inaczej nie ma
    prawnej mozliwosci "obalenia" zakazu ustanowionego przez kino.