  • Data: 2009-11-15 21:51:27
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jedynym absurdem jest fakt, że mówimy o kinie a nie o restauracji.
    >

    > To może inny przykład:
    >
    > Czy hotel/dom wczasowy/sanatorium może zabraniać spożywania
    > żywności zakupionej poza terenem tegoż, z uwagi na fakt, że sami świadczą
    > na swoim terenie usługi gastronomiczne?

    Może może, może nie. Wszystko jest kwestią umowy. Przypuszczam, że
    takich zakazów nie ma, ponieważ nie znaleźli by wtedy klientów, a nie
    dlatego, że stoją za tym jakieś szczególne przeszkody prawne.

    Choć można sobie taki hotel wyobrazić. Aby było bardziej realne -
    pokoje za darmo, płacisz tylko za jedzenie. Czy jest jakiś szczególny
    powód, aby zakazać tego typu businessu?

    --
    Liwiusz