  • Data: 2009-11-15 17:15:23
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BK pisze:

    > Po za strona internetowa jest
    > tez lokal przedsiebiorcy gdzie ten regulamin moze byc wywieszony

    Laskawie moze byc? To dlaczego nie jest? :D

    No i laskawie przeczytalem ten regulamin, a w nim jest jak byk napisane:
    7. Pracownik obsługi ma prawo wyprosic klienta, który nie posiada przy
    sobie waznego biletu.

    Czyli moga mi odmowic wejscia na seans tylko i wylacznie jesli nie
    posiadam waznego biletu. Inne opcje nie wchodza w gre, a wszystko wg ich
    regulaminu :)

    Aha, ten sam regulamin zabrania wchodzenia na sale z telefonami komorkowymi.

    Jacek Kustra