  • Data: 2009-11-11 16:59:14
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Nov 2009 17:47:03 +0100, januszek napisał(a):

    > Wybacz bom nie jest światowiec i nie bywam w Airportach ;)

    Ja też nie uważam się za światowca i do dziś zachodzę w głowę, dlaczego na
    tym baraku pod Gdańskiem jest napis: "Lech Walesa Airport". Może chodziło
    im o "Port Lotniczy imienia Lecha Wałęsy"? Ale napisali, jak napisali.

    > Wracając do
    > meritum - czy to znaczy, że w barach gdzie nie ma takich napisow smialo
    > moge spozyc wlasna kanapke i popic ja wlasna herbatka?

    Nie wiem. Spodziewałbym się zdecydowanej reakcji obsługi. W Starbuksie
    innym niż ta luksusowa restauracja dla młodej inteligencji, czyli każdym
    poza Polską, żadna kombinacja swojego i ich jedzenia i picia nie robiła
    wrażenia na obsłudze. Tylko u nas restaurator uważa jedzenie żarcia nie
    kupionego od niego uważa za akt wrogiej konkurencji i goni z lokalu.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek