    From: WW <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moge sie ostrzeliwac?
    Date: Fri, 17 Feb 2006 14:13:35 +0100
    <dsvb55$ebc$5@news.task.gda.pl> <dt0d5c$a0b$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@n...sakowski.pl>
    <dt0h4c$1iq8$1@node3.news.atman.pl> <dt1hak$la8$1@news.task.gda.pl>
    <dt1l69$1poo$2@node3.news.atman.pl> <dt1lej$evf$2@inews.gazeta.pl>
    <dt1ngf$5bm$1@news.dialog.net.pl> <dt1qem$a9c$1@inews.gazeta.pl>
    <dt1thu$bid$1@news.dialog.net.pl> <dt24qc$3vp$1@inews.gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > gruszke? To ma byc uzasadnieniem pozwolenia zabijania ludzi z byle
    > powodu? Minister sprawidliwosci spoleczniej Zbigniew Ziobro dazy do tego
    > azeby zalegalizowac powszechnie potepiany czyn jakim jest sprowadzenie
    > zycia ludzkiego do glupieko przedmiotu kosztujacego zaledwie kilka zlotych.

    Tu chodzi o cos wiecej.
    O potepienie czynu jako sprzecznego z prawem.
    W tym swietle male znaczenie ma przedmiot jaki
    zostal ukradzony a wieksza wage ma sam akt kradzierzy.
    Oczywiscie, jestem jak najdalszy od ogloszenia
    pif-pafu na ulicach ale cos z narastajacym
    bandytyzmem trzeba zrobic.
    Wiesz zapewnie jak w Stanach poradzili sobie w
    latach 20 z kleska bandytyzmu.

    Droga strona medalu, to pewne miasteczko w USA
    gdzie WSZYSCY OBOWIAZKOWO musza posiadac bron.
    Policja miejska w liczbie 1 funkcjonariusza nie
    zanotowala ani jednego przypadku naruszenia prawa
    wlasnosci czy bezpieczenstwa od wielu lat.

    To dwie skrajnosci.

    > tutaj doskonalosc polega na uspieniu czujnosci prokuratury. KAZDA obrona
    > moim zdaniem powinna zostac sczzegolowo przeanalizowana aby niedopuscic
    > do sytuacji w ktorej czlowiek ktory zinscenizowal obrone konieczna by
    > BEZKARNIE zamordowac drugiego czlowieka pozostał nieukarany.
    > Powinno sie do tego celu powolac <nieoficjalnie> 'urzad', ktory by
    > dysponował 'sprzetem szpiegowskim' umożliwiajacym dokladne
    > przeswietlenie 'broniacego sie'. Aby wykluczyc naduzycia.

    Kolejny urzad?
    Pokaz mi chociaż jedna rzecz, ktora urzedasy
    zrobily dobrze.

    Pozdrawiam
    WW