    From: "edyta" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mogę pracowac na zasiłku przedemerytalnym ???
    Date: Mon, 9 Jun 2003 19:33:33 +0200

    Użytkownik "Dexter" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:32402-1054981147@as1-392.torun.dialup.inetia.pl
    > Witam !!!
    >
    > Zwracam sie z nastepujaca prosba o wyjasnienie ;
    >
    > W chwili obecnej jestem zarejestrowany i pobieram zasilek przedemerytalny.
    >
    > Prosze odpowiedz czy moge podjac prace na 1/2 etetu jezeli tak to ile moge
    > dorobic zł ???
    >
    > Czy podjęcie pracy nie spowoduje utraty zasiłku ???
    >
    > Proszę rowniez o dpowiedz czy w przypadku gdy Pracodawca rozwiaze ze mna
    > umowe lub rozwiazanie nastapi z innych przyczyn np upadek firmy czy bede
    > mogł pobierac ( powrócic ) do zasileku przedemerytalnego jak do tej pory
    ???

> [...]

    Jeśli łączny dochód brutto z otrzymywanego zasiłku przedemerytalnego +
    zatrudnienia nie przekroczy 996,40 zł. (200% zasiłku dla bezrobotnych) to
    zasiłek przedemerytalny nie ulega zawieszeniu. Można wówczas jedno i drugie.
    Jeśli natomiast będzie większy wówczas zasiłek przedemerytalny jest
    zawieszony (nie utracony). Po zakończeniu pracy zostaje przywrócony.
    Podejmując pracę należy zawiadomić urząd pracy w ciągu 5 dni od dnia
    rozpoczęcia pracy. Obowiązek ten spoczywa zarówno na pracodawcy jak i osobie
    pobierającej zasiłek przedemerytalny.

    Pozdrawiam
    edyta