  • Data: 2009-04-22 14:08:10
    Temat: Re: Czy migać migaczem za takim znakiem .....
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Apr 2009 19:14:14 +0100, Przemek Lipski napisał(a):

    > Na 99% ta ulica poprzeczna nosi inna nazwę od którą
    > jedziesz zanim skręcisz...
    No to pewni bez wątpliwości, jak z miganiem na drodze:
    \\
    /\\_

    podwójną linią- droga główna, pojedynczą- boczne, lekki
    (15-20°)łuk w prawo na drodze z pierwszeństwem przejazdu,
    szerokiej i ruchliwej, u nasady łuku, z prawej, skrzyżowanie
    z podporządkowaną, pośrodku wklęsłej części łuku, z lewej,
    skrzyżowanie z inną podporządkowaną. Jest to miejsce, gdzie
    pomimo łagodności łuku, wszyscy zwalniają (ograniczenia). I
    czy faktycznie akurat w takim układzie miganie lewym
    kierunkowskazem przyczynia się do czytelności i zwiększenia
    bezpieczeństwa?

    --
    pozdro
    poreba