  • Data: 2007-08-08 12:52:22
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Krzysiek napisał(a) :
    > witam!
    >
    > mógłbyś mi wyjasnić, co robię źle?

    Po pierwsze, akurat w tym wątku: nie pisze się nad, tylko pod
    cytatem.

    > a poza tym nie jestem jedyny,

    Niestety

    > więc może
    > byś poprawiał innych;

    Inni którzy piszą tak strasznie na ogół szybko stąd znikają po
    otrzymaniu odpowiedzi. Nie każdemu się chce zwracać uwagę. Ty
    piszesz dużo, więc statystycznie poprawa takiego stylu wiele
    dobrego wniesie na grupę. Poza tym ja tu porządku nie pilnuję.

    > poza tym ja nie cytuję, a piszę własny tekst, tj. odpowiedz, bezpośrednio
    > pod tekstem, który sporządził pytający - bo chyba o to w tym wszystkim

    Odpowiadając na cytat, czytnik poczty powinien wstawiać tzw.
    delimiter przed każdym zacytowanym wierszem. Może to być np.
    znaczek ">", jak w większości czytników. W Twojej poprzedniej
    wiadomości nie było tych znaczków przy cytowanym przez Ciebie
    tekście "allegrowicza".

    > chodzi, a nie o formalizm, bo to nie rozprawa sądowa;

    Jeśli nie ma delimitera, to nie widać co jest cytatem, a co nie.
    Czytanie po raz kolejny tego samego tekstu tylko po to, aby
    stwierdzić, że to już było jest przejawem braku szacunku
    piszącego dla innych czytelników. Szanuj czas innych.

    > życze miłego dnia

    Dziękuję, nawzajem

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B