  • Data: 2003-04-22 19:45:40
    Temat: Re: Czy ma prawo mnie przeszukac ?
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski wrote:
    > Czytaj temat od początku: było brak DO, NIE "odmowa okazania".

    Jeżeli słyszysz "nie mam", to chyba masz prawo przypuszczać, że jest to
    odmowa okazania, bo w rzeczywistości DO jest?

    > Zatrzymanie w języku prawa i w języku polskim to nie zawsze TO samo
    > zatrzymanie.
    > A o tym, że 'legitymowanie' [osoby, bo nie pojazdu], NIE NAZYWA się
    > 'zatrzymaniem', (nawet w j.polskim) powinieneś dokładnie wiedzieć,
    > mając na uwadze twoje wcześniejsze uwagi.

    W języku polskim nie, w prawniczym już tak - chcesz źródło czy uwierzysz?
    Nie twierdzę, przy tym, że jest to, to samo zatrzymanie, ale to nie
    przeczy temu, ze nazwą "zatrzymanie można określać różne czynności.

    KG