    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mBank stosuje lichwiarskie narzuty?
    Date: Thu, 25 May 2006 18:58:40 +0200

    > ale nawet jak powie że nie jego wina i chce zwrotu , to i tak nie dostanie

    Bo to taki bank. W BOŚ mialem sytuacje, w ktorej bankowosc internetowa nie
    zaktualizowala sie przez jakis tydzien (jakas awaria) i po prostu fizycznie
    nie mialem mozliwosci zorientowac sie, ze przekraczam limit i dochodza
    oplaty za prowadzenie konta (7 zl przy wyplatach bez prowizji we wszystkich
    bankomatach to smieszna oplata, ale jest). Panie w banku byly bardzo mile,
    zrozumialy sytuacje w mig i "na pniu" zalatwily wycofanie oplat karnych,
    majac na wzgledzie, ze klient nie mial mozliwosci zapoznac sie ze stanem
    swojego konta przez tydzien, w ktorym doszly oplaty i przekroczony zostal
    limit debetu. Do MBanku zrazilem sie juz podczas podpisywania umowy... :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger